Infobrev juli 2013

Ordinær Generalforsamling

Årets ordinære generalforsamling løb af stablen den 18. april 2013. Fremmødet var lidt større end de seneste år, men stadig langt fra at være beslutningsdygtige i forhold til vores vedtægter. Bestyrelsen synes det var en rigtig god aften. Referatet er for længst delt ud, og som det fremgår er der kommet ny forkvinde Karina Antvorskov.

Deltag i Beboerundersøgelse

Beboerundersøgelsen er delt rundt, og vi opfordrer alle til at deltage i undersøgelsen. Det kan I både gøre på papiret og aflevere i bestyrelsens postkasse, men det vil hjælpe os meget, hvis I udfylder den via vores hjemmeside: ingolf.dk/beboer
I deltager i lodtrækningen om 2 x brunch på Café Alma, hvis I besvarer undersøgelsen.

Sommer

Eventudvalget har straks taget teten på at få en sommerfest på programmet, når nu der er ved at være plads i gården igen. Den vil løbe af stablen slut august/start september. Der kommer meget mere info så snart datoen er på plads.

Samtidig med at sommeren er kommet, henviser bestyrelsen til vores husorden og til i øvrigt at tage hensyn til hinanden. Her tænker vi specielt på at høre høj musik for åbne vinduer.

Status på tagprojekt

Tagprojektet nærmer sig en afslutning. Vi begynder alle at kunne se resultatet af renoveringen i gården, og taggruppen er alt i alt godt tilfredse med projektets forløb. De sidste tagsten bliver lagt i denne uge, og de sidste stilladser mod gaden er snart helt væk.

Bestyrelsens gang

I bestyrelsen konstituerede vi os i starten af maj. Som det fremgår af referatet fra bestyrelsesmødet, er den tidligere formand Andreas Jørgensen blevet valgt som næstformand, og formand/næstformand har derfor i år byttet plads i forhold til sidste år. De nye medlemmer i bestyrelsen har allerede ydet en fantastisk indsats, og er i fuld gang med de mange spændende opgaver vi har. I midt juni var en næsten fuldtallig bestyrelse på arbejdsweekend, og det er der kommet nogle gode projekter ud af. Dem vil I høre meget mere til, når de for alvor begynder at tage form.

Med venlig hilsen
Infogruppen / Bestyrelsen

Det er muligt at modtage infobrevet direkte i din indbakke. Tilmeld dig via formularen i højre sidemenu. Husk at udførlige referater fra bestyrelsen kan findes på opslagstavlen i vaskeriet. Har du lyst til at være med i et udvalg eller har idéer til nye tiltag, kan du kontakte bestyrelsen. Desuden hører vi også gerne om forslag til nye fællesarrangementer. Send en mail til bestyrelsen@ingolf.dk, eller læg et brev i bestyrelsens postkasse i porten mod Halfdansgade.